top of page
Search
Writer's pictureTrivia 三叉路

「心理暗示」可以心想事成?仲可以幫你實現預言?

Updated: Aug 5, 2020

[學野啦~雖然有啲長,不過對你人生好有用]





跟住落黎你或者會覺得有啲玄,不過小編盡量講得淺白易明


心理暗示作為一種心理活動,何以能取得現實世界嘅效應呢?呢個係因為,暗示唔僅對人嘅心理發生影響,還會引起人們嘅生理變化,由此影響到人嘅行為變化。


暗示可以分為他人暗示同自我暗示

自我暗示則係指自己把某種觀念暗示給自己,並令佢實現為動作或行為

他人暗示就啫係由人地比你嘅某種觀念


心理暗示嘅作用係巨大嘅,唔止影響人嘅心理同行為,仲可以影響到人體嘅生理機能。因此,消極嘅暗示可以擾亂人嘅心理、行為以及人體嘅生理機能;而積極嘅暗示能起到增進同改善嘅作用。

  法國有個身患惡病嘅病人纏住一個藥劑師買藥,藥劑師比左佢幾粒毫無藥用嘅「維他命」,呃佢話係特效藥。 幾日後,個病人黎多謝佢,「維他命」醫好左佢嘅病! 都有啲 病人被誤診為「癌症」,結果幾個月後,真係中左癌症,鬱鬱而終。



仲有一個大家都聽過嘅「藍鯨遊戲」,大家千祈唔好學,佢就係用左「心理暗示」去慢慢引導人做出自殘甚至自殺。



有冇聽過只要相信,無可能都變有可能


呢個都係其中一種心理暗示

當你對某件事情抱着百分之一萬嘅相信,佢最後就會變成事實。(利申,首先要基於科學)


仲有好多人都聽過嘅「吸引力法則」都係其中一種,當你嘅思想專注係某一領域嘅時候,同呢個領域相關嘅人、事、物就會比你吸引黎。



預言係可以被實現?


而且係可以靠你自己去實現,其實呢個係其中一種「心理暗示」


自我實現預言」現象最初由美國社會學家William Isaac Thomas 係1928年提出,佢指嘅係個人起初對事件嘅演繹會導致相應嘅結果發生。

之後,另一位美國社會學家Robert King Merton 首次用到「自我實現預言」 (Self-fulfilling Prophecy) 呢個詞彙,並定義為「一種無論係對與錯嘅信念或期望會最終導致符合期望嘅結果發生」。




簡單黎講,呢個現象係指當事人最初抱有嘅「期望」會影響佢具體嘅「行動」,令整件事情嘅結果符合當初嘅期望,繼而「強化」左該期望,令當事人更加相信原先期望嘅真實性。


簡單黎講啫係



信念 → 期待對方改變 → 本身行為嘅改變 → 對方行為跟著改變 → 感受到行為嘅改變 → 加強原本嘅信念



係1977年嘅一個實驗入邊重現左這個循環(Snyder, Tanke, &Berscheid, 1977)
設計實驗嘅人通知男性參加者會同一位女性講電話,
同時比啲相比男性嘅參加者睇
一部份嘅人拿到嘅係較為吸引嘅女性相,而另一部分則係較冇咁吸引嘅,

而電話嗰邊嘅女性都一樣係參加者,只係佢地冇攞到到任何嘅相,純粹就係聽電話
跟住兩邊都會被單獨錄音,然後比局外人聽下,等佢地聽下兩邊嘅語調係點樣,實驗結果係一開始男性攞吸引啲嘅女性相嘅組別,聽落比較友善,互動都比較好


重新套用以上循環就會變成咁


生得好睇嘅女仔應該比較友善 → 我期待佢好友善 → 所以我用比較友善嘅方式講野 → 對方因為友善嘅回話跟住都變得較友善 → 感受到對方女性嘅友善回應 → 加強左我觀念,生得好睇真係會友善啲。



用貼地啲嘅例子就係「毒L」一直認為自己由小學至中學都冇機會識女仔,所以抱有 「這些機會不是屬於我的」嘅諗法,即使考進左大學,仍然好驚主動認識女仔,例如唔敢去同女仔講野,結果四年過去,最後都冇女仔睇上佢,而鞏固左佢「我真係死毒L」嘅自我形象,造成一個惡性循環


其實套落去占卜,算命之類,都係應用到「心理暗示」

正如我之前所講嘅心理測驗都一樣,你測出黎嘅個性,因為「心理暗示」而真係成為左嗰種個性。


所以無論點都好,一定要保持積極正面嘅心態,自然做咩事都會順利。


鍾意嘅請比like同share


Trivia 三叉路網站|https://cutt.ly/xdOwxce

Trivia 三叉路Facebook|https://www.facebook.com/TriviaHK/

Trivia 三叉路Instagram|https://www.instagram.com/triviahk/


48 views0 comments

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page